Študenti obiskali podjetje Filc

Škofjeloški študenti prvega letnika visokošolskega študijskega programa Management so v petek, 18. maja 2018, v okviru predmeta Osnove marketinga pri izr. prof. dr. Draganu Kesiču obiskali podjetje Filc, d. o. o. iz Škofje Loke. Najprej so imeli predstavitev o samem podjetju, pozneje pa soo si ogledali še njihovo proizvodnjo.

Filc, d.o.o. je podjetje, osredotočeno na potrebe kupcev. Ukvarjajo se z proizvodnjo in prodajo netkanih tekstilij in laminiranih izdelkov. Delajo samo osnovo, nimajo izdelkov za končne kupce. Proizvodnja je samo po naročilu. Izdelujejo izdelke na področju avtomobilske industrije, za kovinske strehe, ravne strehe, filtrne medije, negorjljive varilne odeje, po željah kupcev pa tudi razvijajo izdelke. Njihov najuspešnejši izdelek je Dripstof, ki ima kar 80-odstotni svetovni tržni delež.

Ker ne izdelujejo končnih izdelkov, ne potrebujejo veliko oglaševanja, edino oglaševanje, ki ga imajo, so objave za iskanje novih delavcev. Posledično ne potrebujejo dobre spletne strani, saj oglaševanje ni tako pomembno. Na njihovi spletni strani so osnovni podatki o njihovem podjetju, izdelkih, nekaj o zgodovini podjetja, prihajajoči dogodki, ki se jih bodo udeležili, kontakti in razpisi za delovna mesta.

Njihove glavne prednosti za kupce so, da so tehnično podprti na terenu ali na daljavo. So zelo prilagodljivi glede dobav, strokovni na svojem področju. S strankami delajo nove razvojne projekte v skladu z njihovimi zahtevami in pričakovanji. Nabor tehnologij, ki jim je na voljo, jim omogoča, da lahko ponudijo izdelke visoke kakovosti po konkurenčnih cenah. 

Cenovno in tehnično so zelo konkurenčni. Da so to dosegli, je bilo treba vložiti veliko truda. Zelo dobro vejo, kaj od njih želi kupec. Študentom so posebej izpostavili, da moraš za dobro prodajo znati poslušati stranke in jih ne smeš prekinjati, ko govorijo, saj lahko tako zamudiš kakšno uporabno informacijo, ki ti bo pomagala pri prodaji. Le tako lahko dobiš dober posel. Za študente je bilo še posebno poučno to, da moraš svoj izdelek znati prodati in da moraš dobro poznati prednosti svoje konkurence.

 

22. maj 2018 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo