V četrtek, 12. 1. 2017, smo na Fakulteti za management v Kopru gostili zanimive in zagnane goste – obraze podjetnikov in voditelja poznane televizijske oddaje Štartaj Slovenija.
Udeleženci, ki so nastopili v omenjeni oddaji, so podjetniki oziroma podjetniški timi, ki so si v času trajanja oddaje pridobili medijsko prepoznavnost, posebno prodajno polico v megamarketih Interspar po Sloveniji, obenem pa tudi enkratno priložnost za preboj in uveljavitev na trgu. Na naše povabilo so se tako odzvali Matija Goljar, voditelj in prvi obraz oddaje Štartaj Slovenija, predstavnika znamke Gorki Chili, ki zajema nabor različnih čili omak, Igor Tavčar in Rok Iglar ter prvo ime znamke Barba sol (aromatične soli) Davor Podbevšek. Podjetniški pogovor je povezoval prof. dr. Mitja Ruzzier, predavatelj in predstojnik katedre za podjetništvo na Fakulteti za management.
Podjetniških izkušenj in motivacijskih besed tako ni primanjkovalo. Matija Goljar nam je zaupal, da se je svojega prvega podjetniškega podviga lotil že pri devetnajstih letih, ko je ustanovil svoje prvo podjetje. Sicer pa sam deluje tudi kot pobudnik podjetniškega peskovnika Ustvarjalnik, v katerem mladim svetuje in jim pomaga na podjetniški poti.
Davor Podbevšek je izpostavil, da se mu je zdela izkušnja sodelovanja v oddaji izjemna. Naučil se je mnogo novih stvari, podrobneje je spoznal sebe in delo, s katerim se ukvarja. Tako kot tudi Igor Tavčar in Rok Iglar pa Podbevšek izpostavlja, da so podjetniki v prvi vrsti ljudje, ki spoštujejo red in disciplino ter v svojem poslu delujejo vestno in predvsem predano. Vsak dober podjetnik se mora znati iz svojih napak tudi hitro, predvsem pa učinkovito učiti. Kot povzemajo, se njihova pot s prepoznavnostjo, ki so jo kot udeleženci v oddaji tudi pridobili, šele dobro začenja. Želimo jim vso srečo in še veliko poslovnih uspehov!
Zapis: Andrej Gobina
Foto: Fotoarhiv UP