Gostja iz prakse predstavila projektno pisarno v podjetju

Pretekli teden smo imeli pri predmetu Management projektov gostjo iz prakse. Mag. Jana Barba, vodja projektne pisarne v Intereuropi, je z nami delila svoje izkušnje s področja managementa.

Povedala nam je, kako projektna pisarna deluje in kakšno funkcij ima, pojasnila nam je definicijo projektne pisarne ter predstavila življenje projektne pisarne v podjetju. Tako smo vsebine, ki jih poslušamo na predavanjih pri predmetu Management projektov, ponovili. S številnimi primeri, ki nam jih je gostja iz prakse navedla, pa smo svoje znanje še utrdili. V svojem predavanju nam je mag. Jana Barba predstavila tudi, kako neki projekt poteka, kakšen življenjski cikel ima, kako pripravijo in izvajajo plan projekta, kdaj je projekt uspešno končan in podobno. Na koncu pa nam je še odgovarjala na zastavljena vprašanja, na primer: Ali je projektna pisarna posrednik? Kaj se zgodi s projektno pisarno, ko se podjetje proda? Katere so najbolj pogoste težave, s katerimi se sreča vodja projekta?

Predavanje nam je bilo zelo všeč, ker smo vsebine, ki jih poslušamo na predavanjih, lahko povezali s primerom iz prakse in se ob tem veliko naučili.

Zapis in foto: Magdalena Petačka

  

16. november 2015 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo