V okviru predmeta Podjetniško delovanje je doc. dr. Jasna Auer Antončič gostila mag. Dejana Šramla, direktorja Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec. Skozi delavnico so naši študenti v študijskih središčih Škofja Loka in Celje spoznavali blagovno znamko kot marketinško orodje.
Blagovna znamka je tista, ki predstavlja vrednost v očeh potrošnika. Potrošniki so namreč za ugled blagovne znamke pripravljeni plačati več. Zato lahko podjetje, ki upravlja z blagovno znamko, za enako kakovosten izdelek, kot ga ponuja konkurent, postavi višjo ceno, kar podjetju zagotavlja dobiček in hkrati povečuje njegovo vrednost. Z blagovno znamko podjetje tudi obljubi, da bo kupcem dosledno ponujalo določene koristi, lastnosti in storitve. V zameno si pridobi sorazmerno stalen krog lojalnih kupcev in njihovo zaupanje.
Na delavnici, ki je na Fakulteti za management v Škofji Loki potekala 7. januarja, v Celju pa 10. januarja 2019, so študenti spoznali, kaj je blagovna znamka in da so blagovna znamka lahko tudi posamezne osebe. Posebno pozornost je gostujoči strokovnjak namenil potrošnikom.
Blagovna znamka potrošniku omogoči lažjo izbiro v množici izdelkov, saj mu jamči stalno kakovost in ceno. Tako z nakupom določene blagovne znamke kupec točno ve, kaj lahko pričakuje, in verjetnost ponakupnega razočaranja se močno zmanjša. Na tem standardnem zadovoljstvu lahko gradi svoje zaupanje in zvestobo blagovni znamki. Za potrošnika je pri blagovni znamki prav tako pomembno zadovoljevanje njegovih psiholoških potreb. Blagovna znamka ga lahko popelje v svet želene identitete, omogoči mu, da se počuti bolj samozavestno in sproščeno.
Številni posamezniki, ki jim je z blagovno znamko uspelo, so začelo ustvarjati oziroma izhajati iz svojih hobijev. Študente je gost iz prakse spodbudil, naj razmišljajo o samostojni podjetniški poti in ustanovitvi lastne blagovne znamke oziroma podjetja. Poudaril je, da sta pri tem izjemno pomembni inovativnost in ustvarjalnost.
Zapis: Nives Odlazek in Matic Pečnik, dodiplomska študenta