Nekega dne je promocijska ekipa med predmetom Principi podjetništva (pod mentorstvom izr. prof. dr. Jane Hojnik) obiskala našo fakulteto, kar nas je navdihnilo, da smo se odločili za sodelovanje na tekmovanju Digitalni inovativni inkubator 2024, predvsem zato, ker naša fakulteta spodbuja študente k udeležbi v inovativnih projektih, sami pa smo bili navdušeni nad tem, da bi prispevali svoje ideje. Skupaj, kot ekipa z Univerze na Primorskem—Daria Averkova, Anastasiia Munykina in Kseniia Zarytska - smo razvili projekt Popotovanje skozi Hrvaško z Jamnico in ponosno osvojili prvo mesto v Zagrebu.
Osnovni koncept našega projekta je preprost, a globok: omogočiti mladim, zlasti generaciji Z, cenovno ugoden in dostopen način za povezovanje s hrvaško kulturo. Naš primer je bil povezan z razpisom znanega podjetja Jamnica, ki ima na hrvaškem trgu večinski delež pijač. Tako smo razvili linijo pijač, ki zajema bistvo petih ikoničnih hrvaških mest, pri čemer vsak okus odraža edinstven vidik svojega regijskega okolja. Vsaka steklenica vključuje QR kodo, ki vodi do priporočil za raziskovanje mest in spodbuja tako domačine kot turiste k raziskovanju Hrvaške skozi okus in potovanja.
Poleg teh fizičnih izdelkov smo vključili tudi izkušnje z virtualno in obogateno resničnostjo, kar omogoča potrošnikom, da digitalno raziskujejo hrvaške znamenitosti. Ta tehnološko usmerjen pristop je v skladu z interesi naše ciljne publike in doda sodoben pridih tradicionalnemu turizmu.
S tem projektom nismo le ustvarili izdelka, temveč smo želeli spodbuditi tudi skupnost, ki ceni kulturo in raziskovanje, ter ljudi na nov in zanimiv način približati Hrvaški.
Prispevek je pripravila študentka Daria Averkova.